مؤسسه بینالمللی خوارزمی اعلام کرد که دوره جدید آموزشهای ترم (تابستان ۱۴۰۵) این مؤسسه از روز شنبه مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۵ در تمامی سطوح آغاز میشود.
کلاسها در سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته طبق برنامهریزی از پیش تعیینشده برگزار خواهد شد. دانش آموزان میتوانند با مراجعه به سامانه آموزشی موسسه(کلیک کنید)، برنامه هفتگی خود را مشاهده کنند.
ثبتنام با تاخیر (با تعهد شرکت در جلسات جبرانی) برای علاقهمندان تا یک هفته پس از شروع کلاس ها ادامه خواهد داشت.
تمامی دورهها با بهرهگیری از اساتید متبهر حرفه ای، منابع آموزشی معتبر و بر اساس استانداردهای بینالمللی ارائه میشود.
هدف اصلی مؤسسه، فراهمکردن محیطی پویا و حرفهای برای ارتقای مهارتهای آموزشی فراگیران در تمامی رده های سنی می باشد.


بدون دیدگاه