آغاز مجدد ثبت نام آزمون آیلتس

آغاز مجدد ثبت نام آیلتس

پیش از این در روز شنبه ششم اسفندماه، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از حل مشکل برگزاری آزمون آیلتس خبر داد و گفت: با رایزنی‌هایی که با طرف خارجی انجام دادیم بسیاری از مشکلات این آزمون رفع شده است و به احتمال زیاد اطلاعیه این سازمان قبل از عید منتشر می‌شود و ثبت نام‌های جدید نیز بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد گرفت.

امروز سازمان سنجش برای متقاضیان آزمون آیلتس خبرهای خوشی دارد که در ادامه برای آگاهی از آخرین اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص آغز مجدد ثبت نام آزمون آیلتس از ۱۱ اردیبهشت ماه با ما همراه باشید.

به اطلاع داوطلبان آزمون آیلتس می رساند براساس هماهنگی های صورت گرفته با موسسه IDP ثبت نام آزمون آیلتس کاغذی (paper) از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۱( اول می ۲۰۲۳) و آزمون آیلتس کامپیوتری «  CD » از تاریخ ۱۴۰۲/۱/۲۱( دهم آوریل ۲۰۲۳ ) از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است تمامی داوطلبان ابتدا بایستی وارد درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام اولیه، تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت نام IDP تکمیل کنند.

ضمنا هیچگونه تغییری در هزینه ثبت نام آزمون آیلتس ایجاد نشده است و هرگونه پیام از طرف موسسات مجری آزمون مذکور مبنی بر علی الحساب بودن هزینه ثبت نام و افزایش آن فاقد اعتبار است. هر گونه تغییر در هزینه آزمون آیلتس به صورت رسمی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *